Herkes Evine
Burası bana özeldir, kimse ağzının salyalarını burada akıtamaz! Herkes kavgasını kendi evinde yapsın. Hele sülükler hiç bulaşmasın. Nesiniz siz yahu? Bela mısınız? Haydi birinin kardeşiyle derdi var; peki, benimle kimin nesi var? Derdiniz ne?Etiketler: İkaz
Bir İkaz
Umarım ikaz dikkate alınırEtiketler: İkaz
Çözüm
Bir müddettir sülüğün biri cboxumu esin, yazıcı, ben de ve evsahibi ismiyle doldurup, türkçe kirlenmesine yolaçtığı için, kaldırdım. Böylece doğrudan bana eposta atsın ki, ben de kendisini cevaplayayım. Burada ulu orta anlatılacak birşey olmadığından, ziyaretçilerimin rahatsız olmasını istemiyorumBirsenEtiketler: İkaz
Seninle gurur duyuyorum