“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Kasım 23, 2007

Çözüm

Bir müddettir sülüğün biri cboxumu esin, yazıcı, ben de ve evsahibi ismiyle doldurup, türkçe kirlenmesine yolaçtığı için, kaldırdım. Böylece doğrudan bana eposta atsın ki, ben de kendisini cevaplayayım. Burada ulu orta anlatılacak birşey olmadığından, ziyaretçilerimin rahatsız olmasını istemiyorum

Birsen

Etiketler:

7 Comments:

Anonymous Adsız said...

böyle yazılar koyarak karakterini ortaya koyuyorsun zaten zavallının birisin.tenkitlere açık değilsin gerçekleri yaznlara ya sülük yakıştırması koyuyorsun yada salak diye hitap ediyorsun sen insanlık nedir bilsen buşekilde davranmassın.önce kendini tahlil et cahilliğin apaçık ortada

Kasım 23, 2007 6:15 ÖS  
Anonymous Adsız said...

seni mahkemeye veriyorum bakalım birdaha bana bulaşabilecekmisin terbiyesiz esin

Kasım 23, 2007 7:30 ÖS  
Anonymous Adsız said...

sen istediğin zaman uluorta yazıyorsun kirlenmiyorda gerçekler yazılınca ne olduğun ortaya çıkacak diyemi kirlenip pislik atıyorsun millete pislik attığın kişinin sonuna kadar arkasındayım daha önce yazdıklarınıda biliyorum takip ettim sen çok terbiyesiz birisin.ben de

Kasım 24, 2007 2:24 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

bravo sana be bütün aileyi birbirine kattın yazıklar olsun sana asıl sülük sensin yapıştın üstümüze kanımızı emiyorsun.esin

Kasım 24, 2007 12:19 ÖS  
Blogger Birsen Şahin said...

Yukarıda yazılanlar şahsıma hakarettir. Benim kullandığım Türkçe ile, yukarıdaki şahsın Türkçe bilgisi farkı da aşikardır. Daha önce yazılanları cboxuma kayıt ettim. Giren ve yazan kişinin IP numarası mahkeme tarafından tespit edilmektedir. Umarım aklını başına alır ve hiç olmazsa, benim adım ile yazmazsın ve/veya ben yazıyormuşum gibi, kendi kendine hakaret edip, cevap vermezsin. Gördüğün gibi burada kimin yazdığı belli oluyor. Hem google kimliğinden belli oluyor, hem de IP numaran belli ediyor. Kardeşinle ve kocanla her ne alıp veremediğin varsa, sorununu onlarla çöz, ben senin ailenden biri değilim. Ayrıca unutma ki, iki yeğenim de avukat, biri de Avrupa Hukuku üzerine doktora yaptı. Kendine gel.

Kasım 24, 2007 12:36 ÖS  
Blogger Birsen Şahin said...

Bana söyleyeceğin birşey varsa, benim sayfamda posta adresim kayıtlı birsen58@gmail.com Buradan ulaşabilirsin. Yazdığın site bir edebiyat sitesidir şizoid kadın

Kasım 24, 2007 12:39 ÖS  
Anonymous Adsız said...

ben oraya senin adınla hiçbirşey yazmadım kim olduğunuda bilmiyorum senin şahsınada hakaret etmedim ilkbaştan beri yazılanları kontrol edersen kimkime hakaret etmiş görürsün ben kendi
m yazdığımda zaten adımı veriyorum şizofren diyede yazan sensin.esin

Kasım 24, 2007 10:37 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11