“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Ağustos 23, 2007

Kendime Konuşmalar 25


Resim MICHAEL DUMAS
Ak saçlı bir ihtiyar, biraz aksak biraz normal, yediğinin haddi hesabı yok, eminim bir gün hesaba çekecek yedikleri öbür tarafta, bir baston taşır bütün ağırlığı, dünya şekeri bir çınar. Hepsi iyi güzel de, nedir o iki dudak arası kıvrılan ve bütün zehrini en yakınına salan? Bir an durmadan, biteviye akar zehir, kime geçtiği önemsiz zehrin, çünkü yılana göre zehir değil; en çok da en yakınındaki alır payını, uzağa ne kalır?


Yüzüne baktığımda kendimi görür gibi oluyorum; oysa, ne elleri ben, ne kolları; ne yüzü ben, ne gözü; ne düşleri ben, ne geçmişi/armut yolunu şaşırmış!..Bazen bakıyorum geçmişine, başka nereler aldı payını diye, hesabı tutan yok -benden başka.
Birsen Şahin
04 Temmuz 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11