“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Ağustos 23, 2007

Sone/Riya


İğne deliğinden ne kadar görünür dünya
Kolum kanadım kırıldı gözden kaçanlardan
Anladım şimdi benim gördüğüm hep bir rüya
Kaçtım durdum içimdeki bitmez yalanlardan
Gerçek olsa düşümde yaşattığım sevgiler
Düşer miydim hiç kara ve dipsiz kuyulara
Baktığım aynada gördüğüm yalan övgüler
Beni benden almış sevgili, salmış dağlara
Gözüm açılınca gördüm ancak olanları
Sevda kaçmış benden uzak uzak, köşe bucak
Kalmış ellerimde kimsesizlik buzulları
Yanıyor içimde bir yerlerde kordan ocak

Neye yandığımı bilmem çok yüzlü hayatta
Sevgilerim yalan olmuş, kalamam ayakta
Birsen Şahin
23 Ağustos 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11