“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Ağustos 23, 2007

Kendime Konuşmalar 23


Yenildim kıskançlığın yoz orospusuna. Bu kadar çok olunca ağızlar ve biri susmadan diğeri başladıkça yutmaya, paralamaya, paramparça etmeye, koruyamadım kendimi kendi canavarımdan. Yenildim it dalaşına, horoz dövüşüne. Lime lime ayrıldım kendimden, paramparça düşlerim.

Bak! Gözünün üzerinde kaşı var, saçını da boyamış kırmızıya. El işte, göz oynaşta... Derdi beni gerdi ya!...

Bre sersem! Bıraksana yaratılanı kendi günahına. Sana mı kaldı doğru yolu buldurup, eğri yoldan ayırmak? Senin bastığın yer düzgün mü? Yoksa, bir bataklık üzerinde yürüyüp de fark etmediğin yer mi günahsız ve "iyilik" sandığın dünya? Ya gözlerini kapayıp bir an, kavrarsan bütün gerçeği, asıl o zaman batarsan batağa, hangisi bir el verir sana?

"Oh, iyi oldu! Zaten benzememişti bize" duan olur karanlığın altında...

Birsen Şahin
23 Ağustos 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11