“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Kasım 26, 2007

Herkes Evine

Burası bana özeldir, kimse ağzının salyalarını burada akıtamaz! Herkes kavgasını kendi evinde yapsın. Hele sülükler hiç bulaşmasın. Nesiniz siz yahu? Bela mısınız? Haydi birinin kardeşiyle derdi var; peki, benimle kimin nesi var? Derdiniz ne?

Etiketler:

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

birsen hanım ben burda kardeşimle hesaplaşmıyorum senin bana yaptığın hakaretlerden bahsediyorum mademki arşivinde hepsi lütfen onları yasemine gösterde görsün kim haklıymış hem sana hollandada argo konuşmayı öztürkçe diyemi öğrettiler önce sen türkçeyi düzgün kullan ve bendende özür dilemelisin.esin

Kasım 27, 2007 3:31 ÖÖ  
Blogger Birsen Şahin said...

Gece 2.05, gece 3.25, bugün 11.20, bugün 11.55, bugün 13.46 girişlerini görüyorum. Senin benim sayfamı gözlemekten başka işin yok mu çatlak? Sen kim, özür dilenecek insan kim yahu? Ben seni hiç o kefeye koymadım ki. Böyle bir vehme nereden kapıldın?

Gelelim edebiyat konusuna; sen önce Türkçeyi doğru kullan, ondan sonra benim yarım kadar bari oku da, öyle ancak eleştiri hakkın olabilsin.

Bir diğer husus da, senin gibi birini ağzıma dahi almam ben, kaldı ki özür dileyeyim. ASLA!!! Sen kendini ne zannediyorsun?

Hayatında ters giden şeylerin sebebi bensem, burada ne işin var? Sen benim sayfama girdikçe, benim sayfam tavan yapıyor. Yani, her girişin bana yarıyor; sana ise asla yaramayack, çünkü seni insan yerine koymamayı sürdüreceğim. Veeee, elbet birgün karşılaşacağız; değil mi ki, Esin abla ve Yasemin var hayatımızda, işte o zaman başına gelecekten sakın kendini.

Sen benim gözümde bir çöpsün. Bunu da bil. Sen de bana değer vermemiş olsan, zaten buraya girmezsin. Demek derdin başka. Ama, Yasemin artık buraya yazmayacak, onun için benim sayfam üzerinden artık onunla kavga edemeyeceksin.

Kasım 27, 2007 2:39 ÖS  
Blogger Birsen Şahin said...

Düzeltme : ...Değil mi ki Nesrin abla ve Yasemin... olacak

Kasım 27, 2007 2:40 ÖS  
Anonymous Adsız said...

önce bana sataşan sensin senin okuduğun kadar benimde tashsilim var ama sende insanlık denen şey yok yazdıklarını okursan anlama yeteneğin kuvvetliyse zaten anlarsın ama maalesef anlama yeteneğin kıt

Kasım 27, 2007 4:05 ÖS  
Anonymous Adsız said...

çok teşekkür ederim sayemde karakterini ortaya koydun herkes senin nekadar saldırgan nekadar çirkef olduğunu öğrendi byyyy

Kasım 27, 2007 6:52 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11