“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Kasım 11, 2013

Son Çeyrek



saat sayıyor nefesimi
güzelliği erite erite...

kanat kanat yaşadım
buseler döktüm her gün doğumunda

pervane misali döndüm eksenimde
hiç gelmez sandım yüzüm toprağa...

parmaklarımın arasında eledim
kevgir kevgir büyüsünü
iyiliğin, kötülüğün, güzelliğin, çirkinliğin
sus/kun
dilinden dökülen şelale
sessizliği deldi

şimdi dönmeye az kaldı aslıma
kan ter içinde uyandım
dur!
biraz daha tut elimi
tenekeden ruhuma
inci gibi bir rüzgar biç
son çeyrek de olsa...

birsen şahin
11.11.2013
 
 
 
 

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11