“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Temmuz 09, 2007

Kendime Konuşmalar16

Örtülü yaşamlar sokağındayım. Herşey mübah burada/yeter ki perdele...

Eşcinsellik serbest, karı dövmek serbest, karı-kız pazarlamak serbest, çalmak-çırpmak hatta amuduyla götürmek serbest, kapkaç serbest, belgesiz satış serbest, komşuyu rahatsız etmek hatta kapı komşuna düşman olmak serbest, sokaklara tükürmek serbest, uluorta balgam attırmak serbest, çöpleri fırlatmak ve çöpkutularının diplerine bırakmak serbest, yüksek sesle konuşmak hatta bağırışmak serbest...

Ben tutuklu kaldım kendi vicdanımda!..Kimsesiz bir yavru kediye süt verdim, bir köpeğin başını okşadım, çikletçi çocuğa karşılıksız akçe verdim, bir yaşlının koluna girdim, merdivenleri sessizce indim toplu tutukevine...görünür görünmez tabancalar hep peşimde...

Birsen Şahin
03 Temmuz 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11