“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Haziran 21, 2007

Kendime Konuşmalar 12


Ellerini, gözlerini, ipek çarşafa dolanmış saçlarını düşünürüm ve saçlarının tel tel dökülüşünü yastığının üzerine/bütün gölgelerim halaya geçer kırbaç şaklamışcasına yatağımın sessizliğinde. Biraz dönsem ardıma bütün gölgeler boğazıma yapışır, sıkar, sıkar son nefesime kadar ama tam son nefeste yaşlarım ağıt döker ve tutanamaz ölümüm düşlerime.


Bütün kelimeleri kusarım yokluğuna/ağıtlar yakar gözlerim ve şimşekler çakar dudaklarımda. Her nefeste adın kirpiklerime yazılır/ben yine sensiz/düşbozumu sevdam…


Bir kez bakabilsem gözlerine ve tutabilsem ellerini, son bir kez daha koklasam tenini, raksederdi bütün hücrelerim sanki hiç yaralanmamışcasına, eksilmemişcesine ve tökezlemezdim son bir daha asılı kalsaydım sözlerine.


Git! Git/me! Susuzluğum sana yapıştı ben kurudum ardında…


Birsen Şahin
21 Haziran 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11