“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Haziran 10, 2007

Kendime Konuşmalar 10


Nedir o karabulutlar yüzünde gezinen ve şimşekler gözlerinde çakan? Oradan mı haberleşiyoruz biz seninle yıllardır? Hep o mimiklerin mi yönetti beni enikliğimden beri? Yarıyorum döşümden/itiraz yok! Senin yüzün mü bu? Dünyamı kavurdukça kavuran bir cehennem/yatağım!

Ağaç armuda bu kadar uzak mıdır? Hem de canından can vererek büyütmüşse de meyvesini/her doğuran yarattığı ötekine düşman… İkimiz de hayret ettik dönüp geçmişimizle yüzleştiğimizde; sen bana uzak, ben senden öte tırıs/şahlanıp dörtnala uçuşlar kemend olmaksa boynuma!

Oysa bir parmakken daha, nasıl da kokunu sindirirdin üzerime; çocuktum/oyuncağın…Özene bezene saçımı tarayışların, giydirmelerin var geçmişimde. Geçip de karşıma kıvrım kıvrım kıvanışların var. Yüzündeki gülümseme ömre bedel küçücük anlar yaşatır nemli gözlerimde; hiç öyle çokluklarla tanımlanamayan mini minnacık anlar bunlar ve kısacık, bir an kadar sanki.

Oyuncak!..Büyüdüm ve konuşmayı öğrendim. Oyun ve oyuncak bozuldu, değil mi anne?
Birsen Şahin
10 Haziran 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11