“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Haziran 05, 2007

Kendime Konuşmalar 8


Bekle! Bir bir çevirip okumalıyım seni; şöyle içime sindire sindire, tadına vara vara…

Sabah gözümü açtığımda sen kokmalı burnuma ve bulut görmeli gözüm mavi mavi/özgürlüğüm gibi. Ne “kal” demelisin bana, ne “git”; öylesine bir an olmalı, ne geçmişi olan, ne sonrası… Güneşin ilk ışıkları gibi parlamalı tenin ve yağmurun ilk damlaları gibi düşmeliyim sana/darağacıma uzak…

Haydi! Sen de çevir sayfalarımı bir bir, keşfet beni bütün dişiliğime inat/Utanmıyorum bak! Söküp attım üzerimden bütün kafesleri, çırılçıplağım.

Sen bende, ben sende; yağmurun ilk damlaları toprağa düşer ve doyumsuz bir kokudur artık terimiz…


Birsen Şahin

05 Haziran 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11