“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Haziran 27, 2007

En-el Hak





Sur üflendi ve hesaba çekildim. Hani nerede sevdiklerim? Ya beni ben yapanlar/bir “biz” bir de “bir” kalmış yolun öbür yanına.

Bir damla gözyaşım nereye giderse, gölgem orada/ben ardına gizlenmiş bir kelebeğim gerçeğin. Ellerimde taç dikenleri, kan içinde kalmış ayası torbamdakilerin. Bir bir ayıkladım ve baktım avuçlarıma, geriye kalan tortular yüzümün karası…hiç!

Saat durmuş, yanmıyor alevleri tepsinin ve kırptığım eskiler kayıp; akmıyor damarlarımdan hayat/bir “hak” kalmış kendine hesapta…

Haydi, söyle bana ses, neredeyim? Bir nefesmiş zaman/biz içinde kayıp!..


Birsen Şahin
27 Haziran 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11