“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Temmuz 09, 2007

Koza Han'da Zaman

Özgür bıraktım gözlerimi, hiç yasak koymadım. Bir tarihte gezinir elele iki kardeş Koza Han gövdesinde. Ortalıkta binbir karınca küme küme dizilmiş bir tepsi halkasında. Her tepsi ayrı bir dünya, tepideki her göz başka yaşam.

Baktım yaşamlara; donuk gözler kör olmuş ötelere, hepsi "mış gibi" raksında. Çay içer"miş"gibi, sigara tüttürür"müş" gibi ve konuşur"muş" gibi ağızlar...Gözler hep kendisiyle savaşta. Kimi takılmış bez parçasına, kimi yolculuğa çıkmış mürekkep kokulu yollarda.

Bir ben, bir tek, yalnız, bir başıma, kimsesiz yaşamaktayım zamanı gördüğüm her aynada!

Birsen Şahin
02 Temmuz 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11