“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Haziran 27, 2007

Seni Dün Sevdim


Ben seni dün sevdim/yarın sırtımda yük/var mı daha gerçeği? Kim dese yalan söyler; aşk bir “an”dır sadece, ne bugün sürer ne yarın biter; hepsi bir aldanış ve “son”dur an/yarın daha neler…

Seni mi kandırdım, yoksa kendimi mi? Varsa bir bilen, bana da gösterse gerçeği. Bir aşktı varolan, sonra bir yoktu “an”. Bir buluttu gördüğüm, an”dan sonra cehennemim oldun/karabasan!

Şimdi nereye gideyim ve hangi düşü göreyim? Yine başa mı döner susamışlığım, kan akıncaya kadar mı bütün düşlerim? Sonra yine mi kanayacak derinlerim; yoksa kana susamış bir vampir mi dileğim?

Şaşırdım yolumu; nereye baksam yalan! İşte bundan dündür seni sevdiğim, yarın kanar yine gözlerim. Bir başka aşk, bir başka ben, bir başka tendir “ben”liğim.


Birsen Şahin
27 Haziran 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11