“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Nisan 22, 2009

Kendime Konuşmalar 46

Bir bir çevirdim ömrümün sayfalarını. Kimine göre bir arpa boyu yol almışım, bana göre kalmış şurada bir ateşböceğinin ışığa koşması kadar zaman.





Ben unutmuşum kendimi, çevirmişim yüzümü yalana. Ne zaman ki gördüm yüzümü, işte o zaman anladım kitabı. Kalan zaman yetecek mi keffarete?..



Ey Adem, bir göz kırpması kadar süredir okunacak kitap. Hep son nefeste aklın başına gelir de, başı kesilmiş tavuk gibi dolanırsın bir karış fasit dairede!..





Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11