“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Mart 25, 2007

Mitomani




Yalanımı gördüm aynada/utanıyordu yüzüme bakmaya. Bir yerinden sökmeye başlayınca, önü ardı hayal olmuştu topladıklarının. Hala gecikmiş sayılmazsın, kurtulabilirsin, dökebilirsin eteğindeki bütün taşları, dedim/güldü bana. “Aynaya iyi bak!” dedi/oysa yüzüm yoktu ki aynada…

Bit kadarmış önce, taaaaa eskilerde/ne zaman büyümüş böyle? Meğer ilmek kaçınca bir kere, iğne-iplik ve makas almazsan eline, yürür gidermiş o kendince. Dinlemedi beni, yürüdü kendi yolunda. Bir daha hiç kesişmedi yollarımız aynada bile…
Birsen Şahin
25 Mart 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11