“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Mart 21, 2007

Arın/ma


Bir yol çizilmiş önüme/o yol ki, kendime rastladım benek benek üzerinde
Koştum delicesine her bir patikasında, kah tökezleyerek, kah düşerek, kah yerden kazıdılar leşimi.
Eksildi memem/yemin ettim Meryem’e
Denkledim boyumu tohum sahibine

En büyük aşkına yenildi bir yalnız adam/Kıs kıs gülüyordu ardından bir bardak hayal
Hayaller de zehirler bazen erkek-kadın dinlemeden/binbir türlü alaim-i sema yağar gözlerine
Sunar en al benili düşleri/Anlamazsın ne zehirler barındırır içinde, beklentilerinle dolu düşlerin/Bir yalnız adam yenildi evine
Kıs kıs gülüyordu ardından
Bir şişe yalan

Sultan Süleyman çürümüş, bana hiç kalmaz lalezar
Taht el değiştirir ve yüzüm yer olur saatle. Ah! Bir kurtulabilsem kendimden
Soyunsam kirlerimden –saat dinlemez seni ve beni, yürür kendi yolunca-akıllansam!

Madalya beklemek beyhude biliyorum/anlayana
Kendime koşmalar yalan/gözüme sürme çeker gerçeğim
Gördüm aynada boyum denkti ağaca
Yine de kurtulamadım gölgesinden
Yıkandıkça arttı kirlerim...

Birsen Şahin
21 Mart 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11