“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Mart 05, 2007

Ağladım




Heyecanlanınca uyku tutmaz ya insanı
Beni de
Tamamlanırsın aynalarda
Tamamlandım
Buydu işte heyecanım
Vardılar
Sonra ayna oldular
Uyku tutmayınca sıcak su lazım
Şöyle başından aşağı
İyi geldi
Uyanamam ki ben
Zemberekkuşu ulasamaz bana
Kimbilir neyin tepkisi

"Abla"
Yolların ardında bırakırsın parçanı
Mutlu bir tebessümdür artık
Yetiştirmeyi arzuladığın oğul? Belki de
Kavgalar canhıraş
Sonra dönüş yolları kitaplı ve okumalı
Yorgun bir beden
İhtiyar, dayanmaz daha fazla uykusuzluğa
Bir az şekerliden sonra serilir yatağa

Mutlu bir uyanış sonra
Ve
Okumak yazılanları

Nemli bir çift gözde


Birsen Şahin

05 Şubat 2007

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11