“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Ocak 30, 2007

İki Düş Arası






Düşle gerçek arasında sıkışınca yaşam
Tıklatır kapıyı bir yolcu apansız
Serilir yüreğim çamura
Alnımın yazısı yürür kanaviçede
İğne deliğinden geçer canım
Her batımda göz göz tenim
Düş mü gerçek?

Bir kaldırım kenarında pusmuş
Titrek bir kedi yavrusu aklım

30 Ocak 2007
Birsen Şahin


2 Comments:

Anonymous Adsız said...

merhaba,
kitaplarım bloguma bırakmıs oldugunuz yorumdan buldum bu guzel blogunuzu...ben de bir kaç ödül almış şair adayıyım, öykü yazıp resim yapmak ugraslarım arasında...sizi tanıdıgıma memnun oldum...bir takım ozel sebeplerden oturu bloglarıma yazamadım,kitaplarıma eklemeler yapacagım...yeni blogum ise kahvekokusu.blogspot.com...bendeniz bu arada burcu...sevgiyle kalın...

Ocak 31, 2007 9:15 ÖS  
Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Güzel bir haftasonu diliyorum. Sevgiler Sonia...

Şubat 03, 2007 1:21 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11