“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Ocak 02, 2007

Korkuluk


Gölgelerin peşinde koşan
Kanatlı bir nefes
Parmaklarımdan süzüldü
Bir ben kalakaldım

Sırtımda dilsiz kambur
Geciken bir güneş
Bütün çocuklarım gitti
Gözümde yaş kurumadan

Anladım ki;
Bir korkulukmuş özgürlük
Göz göz fokurdayan
Kazanında büyücünün


Birsen Şahin
02 Ocak, 2007

5 Comments:

Blogger Jim said...

Another one I wish I could read and a lovely photo too!

Happy New Year Birsen

Ocak 02, 2007 5:55 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

Birsen'cigim fotografa takildim. Cok guzel. Guvercinleri ne kadar ozledigimi dusunuyordum dun. Bu fotograftaki guvercin de sanki etek giymis kollari onunde bir hanima benziyor kanatlari saymazsan. Cok guzel.

Ocak 02, 2007 9:49 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Eline sağlık birsen abla

Ocak 03, 2007 4:58 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

eline sağlık olur mu ya

yüreğine sağlık:)

sanki baklava yaptın ha ha :)

Ocak 03, 2007 5:00 ÖÖ  
Blogger Birsen Şahin said...

Teşekkür ederim, varolun : )

Ocak 03, 2007 5:08 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11