“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Mart 06, 2007

Doyum/suz

Tablo Picasso (femme en pleurs)


Deve sırtına yüklemişim kafamı
Önüm-ardım yara bere
Burnum kanıyor
Şekil/siz/lendirmiş dünya
Hangi birine uzansam
Bütün meyveler kokuşmuş
Elim çürümüş
Tutmuyor
Hiç postalamadım davetiyemi
Üç kuruşluk keyf oyuncağıyım
Annemin düşlerini giymedim
Babam düelloda kaybetti

Şimdi baktığımda karnım yine aç
Ne versem doymuyor gözüm
Birsen Şahin
6 Mart 2007

Etiketler:

2 Comments:

Blogger cenkunal said...

Kafayı neden deve sırtına yükler ki insan?
Çölde mi ki insanoğlu?

Mart 08, 2007 2:05 ÖS  
Blogger Birsen Şahin said...

İmge dostum : )

Deve sırtı eğri-büğrü

Mart 08, 2007 2:10 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11