“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Mart 18, 2007

Gözlerinde Kızıl Saçlı Bir Kadın Taşıyan Adam


Bir adam gördüm yolda yüzü olmayan, avare avare dolaşan. Yine de tutunmaya çalışıyordu trene gördüğü her bir kırçiçeğinde ve eline tutuşturulan her bir boş kağıtta.

Bir çift zeytin gözde kızıl saçlı genç bir kadın salınıyordu. Sordum kendime, neden yaşlı bir adam kızıl saçlı genç bir kadın taşır gözlerinde? Ve neden elinde bir keman inler baharda? Söyle bana yaşlı adam hangi zamanda gezer gölgen bir genç kadının ayakizlerinde? O ayakizleri ki, her anında bir kanat uzunluğunda hayat sunmuştur sana…Boş kağıda dokunuyordu adam, hep o kızıl saçlı kadını yaşatıyordu yazdığı her bir satırda. Saçlarını savuruyordu kızıl saçlı kadın doğan güne ve incilerini düşürüyordu pınarlarından, yaşlı adamın bir yudumda kana kana içtiği.

Geçip gitti yaşlı adam kızıl saçlı genç kadının sonbaharında, başı dik ve kolundaki prangaya ağlamayarak.


Birsen Şahin

18 Mart 2007

Etiketler:

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Tesadüf oldu burayı bulmak.
Ne güzel.
Okumak da zevk verdi bana.
Nurettin Kurtuluş
kurtulustan2003@googlemail.com
Ben de Bursa'lı oldum..
tel: 5430141
cep 0538 813 80 71

Mart 20, 2007 12:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11