“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Mart 16, 2007

Yansıma


Kuyuya yatmış aynası kendimin
Nefesim bir tepsi içinde
Bir mum aydınlatıyor çevresinde dolanan ateşböceklerini
O ateşböcekleri ki çoktan tüketmiş ömrünü
Pıt
Pıt
Düşüyor ilk seslenişler

Beni görüyorum aynada
Yüzüm yok
Yine de oradayım biliyorum
Hem var/Hem yok
Sanki hiç olmamışcasına
Ben miyim o kara kuş?
Gide-gele tepsiye dolan?
Hep böyle yabancı mı yüzüm gölgeme?
Tam elimi uzatmışken, yakalanamayan?

Geçmişi var, şimdisi yok
Ölü ateşböcekleri kaygısız
Ben dokunmuyorum onlara ellerim kırılıyor

Birsen Şahin
16 Mart 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11