“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Mart 23, 2007

Bir Düş Kaldı

Resim Charlie Crusan Jr


Bir bakıştı perde ardından sana ilk özlemim/herkes vardı ama hic kimse yoktu. Bir sen bir de ben vardık seslerin arasında. Korkmadan birlikte çıktık geceye bütün soğukları ardımızda bırakıp.

Ne sen beni bildin, ne ben seni..O andı. Sadece o andı yaşanması gereken. Ne sen beni bildin, ne ben seni/adın neydi? Ya adım? Olmadı ki hiç adımız bize. .. Bir tabağı bölüştük ilk seste ve bir salıncak geceyi yırtan bir genizde. Titredim her iç çekişte…Nereden gelmiştik? Ne sen sordun/ne ben söyledim. Ne öncesi vardı, ne sonrası belki…Andı.

Dört duvar arası bir çiçek tarlasında içtim suyunu/ne ilk ne sondun bana/ben sana… Ama, hiç olmamıştı işte, hiç mahkum kelepçelere vermemişti kimse gülünü…

Perde yoktu, apaçık bir kucak, bir kadın ve bir adam, hiç utanmadan günahlarından sundu tene düşünü…Nereden gelip nereye gittiğini söylemeden çıktılar geceden. Bir andı, bir gözdü sıcağı tutan. Sadece bir andı işte/ne öncesi vardı, ne sonrası. Bir dudak gönderdi gecenin günahını, hiç izini sürmeden…

Geriye bir düş kaldı çağlara kafa tutan.

Birsen Şahin
23 Mart 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11