“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Mart 27, 2007

Gömdüm İki Dudak Arasına Bütün Aşkları


Soğuk titretir insanı iliklerine kadar/ya anakucağı?..

Gözlerin saklımı arar yüzümde/bense sana inat lal olurum şüphelerine. Acı acı kıvranırsın anlatmadığım öykülere/ binbir pire ısırığı yakar seni…Geçmişin hesabını sorarsın geleceğimde, oysa verilecek hesap yok ki yüzümde. Ne alnımda bir leke, ne tenimde bir özür.

Ama o gece, o gece var ya o gece, taş üstünde taş kalmadı kalbimde. Bütün taşları döktüm eteğimden ve haykırdım sana “Maymunun gözü açıldı!" Bir kez sığındım kucağına/yüzümü parçaladı sütün. Ama, biliyor musun, bir daha asla deşemedin bağırsaklarımı. Yürüdüğüm yollar kayboldu ardımda.

Gömdüm iki dudak arasına bütün aşkları. Sen hiç bilmedin bastığım toprakları/saklı kaldı bütün mezarlar.

Bütün bokları yedim anne! Bak, şimdi hepsi gübrelenmiş bir çiçek tarlası, topla topla bitmiyor. Bir de kendine baksana; kuru bir baston ucunda nefesin…Tık yok!


Birsen Şahin

27 Mart 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11