“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Nisan 16, 2010

Biz Yine Bayram Yaparız

Obama 24 Nisan'da "Ermeni Soykırımı" demez, "Ermeni Kırımı" der; biz de zil takıp oynarız, "soykırım" demedi, diye. Zaten Clinton da bir zamanlar "Ermeni Kırımı" demiş ve medyanın amiral gemisi zil takıp oynamıştı : ) Niye böyle kendimizi kandırmaya bayılıyoruz biz? Salak mıyız yahu?

Ermeni olaylarını incelemek için tarihçiler yetmez, çünkü biz kendimiz itiraf ederiz, kayıtlarımızın bazılarının yok edildiğini; ayrıca, Genel Kurmay'dakilerin de hepsini açmayız. Neyimiz var acaba saklayacak? diye sorgulamadan.

Dünyaya "tarihi tarihçilere bırakın" derken, kendi tarihinin bir kısmını kimseye açmamak neyle izah edilebilir, ben bilemiyorum artık. Ancak, hep birşey gözden kaçıyor bu arada, hani savaşta olduğumuz 7 düvel var ya, onların da burada elçileri vardı ve kayıt tutuyorlardı! Bütün bunlara da gözlerimizi kapayınca, YOk zannetmeye teşne oluruz. Gözlerimi kapattım; öyleyse yokum/Düşünmüyorum(sorgulamıyorum); öyleyse YOK!

Bir ufuk açabilmesi için Dr. Dilek Güven'in 6-7 Eylül 1955'i anlattığı kitabının okunmasını öneririm. Umarım fotoğraflara bakacak cesaretiniz olur.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11