“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Nisan 09, 2010

İstanbul Barosunun Cehaleti/Yalanı(?)


http://www.istanbulbarosu.org.tr/Detail.asp?CatID=1&SubCatID=1&ID=4511
Yukarıdaki sayfayı açtığınızda, aşağılara doğru şu ifadelerle karşılaşacaksınız:

"AB Brüksel Zirvesi Sonuç Bildirgesine de değinen Av. Muammer Aydın, Türkiye üzerine oynanan oyunlara dikkat çekmek için Bildirgenin Başkanlık Fikirleri bölümündeki 23. maddeyi katılımcıların dikkatine sundu. 23. madde şöyle: “.......... Müzakerelerin yalnız Türkiye ile değil diğer devletlerle de yapılabileceğini, müzakereler esnasında Türkiye birkaç devlete bölünürse veya Güneydoğu Bölgesinde bir " Kürt Devleti " kurulursa, yeni bir karara gerek olmaksızın onlarla da müzakereler yapılacaktır.”

BU KOCAMAN BİR YALAN!

İstanbul Barosu utanmadan vatandaşına yalan söylüyor. Normal bir vatandaşın bile internetten bir tıkla araştırıp, öğrenebileceği bir gerçeği, koskoca cüppeliler, yalan olduğuna aldırmadan, herhangi bir araştırma yapmadan -ki, ben araştırmadıklarına inanmıyorum; yalan üzerinden taraftar toplama amaçlı olduğuna inanıyorum- kendi web sitelerinde, sanki doğruymuşcasına yayınlayabiliyorlar.

Aklı başında bir vatandaş şuraya gidip, bildirgenin türkçesini okuyabilir :
http://www.belgenet.com/arsiv/ab/brukselzirve_122004.htm
İngilizce bilenler de bu linkten ingilizcesini okuyabilirler:
http://www.consilium.europa.eu/ueDocs/cms_Data/docs/pressData/en/ec/83201.pdf

Her iki metni de karşılaştırmalı okuyabilenler, İSTANBUL BAROSUNUN, BİR YALANI WEB SİTESİNE YERLEŞTİRMEKTEN ne çıkarı olduğunu sorgulayabilecektir şüphesiz.

Ben de sorguladım. Vardığım sonuç:

Bu halk Avrupa Birliği standartlarına, evrensel haklara layık değil. Onlara bu kadar geniş haklar verdirecek mevzuatlardan ve yaptırımlardan uzak durulmalı.

Ben cahil değilim beyler, haddinizi bilin! Ama, görüyorum ki sizler gerçekten ZIR CAHİLSİNİZ! UTANIN!

BENİ KANDIRMAYA ÇALIŞIRKEN, YARGININ DÜŞTÜĞÜ DURUMU GÖRMENİZİ UMARIM! Yargı hiç sizin döneminizdeki kadar ayaklar altına alınmamıştı! Yazıklar olsun!



AYIP YAHU!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11