“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Nisan 02, 2010

Bizdeki "Yargı Bağımsızlığı" Nasıl uygulanır?

"Zibidi, kaniş, ihanet şebekelerinin ağaları, bence bu adamlar dövülseydi milletin içi soğurdu, Sevr'ciler, bölücü, ihanetçi yalakalar, hainler, entellektüel çete, analarının ve babalarının kim olduğunu bir kez daha sorgulasınlar, kanişler, uyanık geçinen şapşallar, salak, tescilli hain, zavallı"

demek serbest. Gülmeyin, mahkeme karardır. Çünkü hakaret edilen Prof.Baskın Oran.

"Kına yaksın" demek serbest. Gülmeyin, mahkeme kararıdır. Bu cümle de Ahmet Necdet Sezer'e sarfedilmiştir.

"İşgüzar" demek suç! Gülmeyin, mahkeme kararıdır. Nazlı ılıcak tarafından hakim Osman Kaçmaz'a ithaf edilmiştir.

Ben bu yargıdan ciddi ciddi korkmaya başladım. Aslında beyazlardan olduğuma göre mutlaka bir miktar kollarlar beni de, ama yine de belli olmaz, bakarsın içinden çıktığım grubun turnusol kağıdı olduğum için Baskın Hoca gibi davranırlar bana da!

Evet Yargı! Gördüğünüz gibi, size zerre kadar güvenmiyorum. "Allah beni sizlerin eline düşürmesin" demekten fazla diyeceğim birşey kalmadı. Bir de yeni anayasa taslağı önüme geldiğinde, onaylamayacağım gibi bir vehme kapıklmanız yok mu? Vallahi tam komedi! Yok, yok; korku, korku! Korku filmine döndünüz artık.

Neyse, şükür yaş geçti, bu yaştan sonra hapse girebilirim artık. Belim de, bacağım da sakat olduğuna göre, elinizde kalırım, siz de rahat edersiniz, ben de! Hiç olmazsa, daha fazla "adaletten yoksun" kararlarınızı da görmemiş olurum!

Allah size akıl ve fikir versin!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11