“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Mart 07, 2010

Bir Yalan Dolaşımda : Prof. James C. Ryan Diye Biri

Birileri internette bir yalan dolaştırıyor ve bunun gerçekliğini araştırmadan birbirlerini kaynak göstererek, akıllarınca muhalefet yapıyor.

"Türkiye Tehlikede - Prof James Cem Ryan" diye yalan bir yazı!

İsmi verilen şahıs gerçek fakat yazı yalan. Gerçek James C. Ryan bu sitenin kurucusu ve bir savaş karşıtı. Kendisi askerliği bırakıp ticaret ile uğraşmış. Adı geçen site kanalıyla kendisine ulaştım, hangi hakla benim ülkemi kendi başkanına şikayet edebildiğinin hesabını sordum ve akabinde bundan utanması gerektiğini belirttim; ulusalcıların kendisinin olduğunu iddia ettiği bu site kaldırılmakla birlikte, bir çok yabancı sitede olan yazısı da kaldırıldı. Ancak, Türkiye'de ulusalcı internet basını bu hususların hiç birini dikkate almadan ve bir yabancının bizim adımıza bizim yönetimimizi Amerikan Başkanına sanki bir müstemlekeymişiz gibi şikayet etmekten geri durmadan ısrarla yayınlamakta. Hem Vatan-Millet-Sakarya edebiyatı yapıp, hem de kendi ülkesinin bir amerikali tarafından Amerikan başkanına şikayetini içine sindirebilen bir vatanperver nasıl olunabiliyor, bunu nasıl içlerine sindirebiliyorlar açıklamaları gerek. Açıklamaları "ben aşağıda kaynağımı yazdım" olup, hala bu yalan yazıyı kaldırmıyorlar ve herbiri bir diğerini kaynak göstererek müstemlekeliği içlerine sindirebiliyorlar.

Keşke hükümete muhalefetlerini böyle bir kandırmacanın ardına sığınmadan, bu kadar ezilmişlik psikozuna sapmadan, daha doğru, daha evrensel insan hakları, evrensel özgürlük, evrensel hukuk boyutuna taşıyabilseler de, biz de destekleyebilsek.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11