“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Şubat 26, 2010

Beni Temsil Etmiyorsunuz

Siz beni temsil etmiyorsunuz.

Her ne kadar görsel olarak size benzesem de, siyasete burnumu sokmaya bayılsam da, bahçe işleriyle uğraşmayı sevsem de, tırnaklarımı ojelesem de, saçıma bakım yakıp öyle dışarıya çıksam da, 52 yaşımda hâlâ mini giymeyi sevsem de, denize girsem de, güneşlensem de, sigara ve şarap içmeyi sevsem de, enikliğimden beri çok iyi bir okuyucu olsam da siz beni hiçbir zaman temsil etmediniz.

Ben kürtle de arkadaşlık etmekteyim; temizliğe gelen yardımcımın da bir siyasi görüşü olduğuna ve olması gerektiğine inanmaktayım; boğaz tokluğuna çalışmaya mahkum edilen özel sektördeki işçinin hakkını tekel işçisine yedirmemeye de kararlıyım; okumayıp, cahil bırakılmış komşumun kızlarının kitap okumamasına da bozuk atmaktayım; insanları insanlığına göre değil de, sınıflarına göre değerlendirmeye de karşıyım; velhasıl, sizler beni temsil edemezsiniz bayanlar!..

Ben ısrarla demokrasi isteyenim; Türkiye Cumhuriyeti halklarının eşit koşullarda yaşama hakkını da savunmayı sürdüreceğim; Türk ordusunun bu ülkenin gurur kaynağı olduğunu savunmakla beraber, hâlâ askerimin içindeki çürüklerin ayıklanmasını, ülkemin darbelerden kurtulmasını talep etmekteyim; bir gün kürt bir bayan Milli Savunma Bakanına ram olduğunu görmek istediğim bir ordu arzusundayım; bir gün ermeni bir İçişleri Bakanı görmek istiyorum; bir gün başı örtülü bir Milli Eğitim Bakanı görmek istiyorum; bu ülkede yaşayan herkesin, bu ülkeye emeği geçmiş herkesin eşit koşullarda yaşabileceği, eşit sağlık hizmetinden, eşit eğitim hakkından, eşit siyaset hakkından yararlanacağı bir Türkiye istiyorum.

Ben bir beyaz türküm ve kendi gurubuma ihanet ediyorum. Afiyet olsun efendim!






Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11