“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Şubat 09, 2010

Kör




Gecenin karanlığını sevdim, kimsenin kimseyi el/lemediği.


Kendi üzerine kapanan gecede bir ben vardım, bir de bendekiler.


Yürüdüğüm her adımda üzerime giydiklerim dökülür gecenin karasında tenimden ve bir, bir tek ben kalırım geride ve bendekiler.


Ne zehir zemberek söz kalır kulaklarımda ne bir vesika tenimde.


Pür-i paktır gözlerim...kör.




Sabahın cehennemine uyanmak istemeyen bir divaneyim, döner dururum pervane misali kendime...


Birsen Şahin

9 Şubat 2010

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11