“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Ocak 27, 2010

"Allah Allah" Diye Bağırmak

Başbuğ Paşa,

Ne söyledin şimdi? Anlayan beri gelsin. Bir bakıyorum bazıları "TSK karşıtlarına gözdağı verdi" diyor, bazıları" Askerin içindeki cuntacılara gözdağı verdi", kimileri de "Taraf Gazetesine haddini bildirdi" diyor.

Ben mi ne anladım? Hah işte, tam da bunu yapmak istemiştin; herkes kendi anlamak istediğini anlasın!

Taraf Gazetesi'ne had bildirme meraklılarına gelince; yahu, taraf birşey mi uydurdu? Yoksa, eline geçen belgeleri mi yayınladı? Madem gerçek değil, bunu yargı çözsün, biz de rahatlayalım. Ama, her ne hikmetse HSYK gibi hukukçulardan "tık" yok!

Başbuğ paşa, hatırlar mısın bilemem, ben hatırlatıvereyim, bundan yıllar önce emekli askerler televizyonlara çıkıp, "canım, savcıları, hakimleri korkutmak için birkaç bomba patlatıveriyorduk" demişti. Ben de bunu izlemiştim. Şimdi paşa, her ne demek istediysen, beni hiç ilgilendirmediğinden, ben sadede geliyorum ve diyorum ki"Evet, benim Allah Allah diye savaşan askerimden zerre kadar kuşkum yok, hala orası benim Peygamber ocağım, oraya gönderdiğim benim evladım; ancaaaaaak, onu yönetenlerden hesap sorarım ve onlara güvenimi yitirdim. Ben üst kademeye güvenmiyorum, bunların içerisinde benim evladımın eline silah verip, ana-babasına, yavrusuna-yeğenine ateş ettirme emrini verebilecek kadar gözü dönmüşler vardır, bunun ispatı da işte bir zamanlar o televizyonlarda öyle kavuşabilen askerlerdir. Bunları temizle peygamber ocağımızın içinden. Bu benim elimle senin görevin. Haydi paşam, korkmadan yap, arkanda ben varım.

O yumruğu da vurma öyle, canımı sıkıyor. Bu ülkede yumruğu masaya vurmak seçim sandığıyla olur paşa, beldeki silaha güvenerek değil. Kaldı ki, o silah da benim; yirmi yıl üretime katkıda bulunarak o silahı ben koydum beline!

Bakma sen Baykal'ın "görevden alınsın" naralarına, Baykal böyle diyorsa, vardır seni görevden almamakta bir hayır. Ben artık Baykal'ın söylediğinin tam aksini yapmanın bu ülkeye hayırlı olacağına inanmaktayım.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11