“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Ocak 15, 2010

Başbakan Erdoğan Beni Kandırdı

Zam öncesi emekli maaşım 758
Ek ödeme 30
Toplam 788


Zamlı maaş 794
Ek ödeme 31
Toplam 825

Zam tutarı 37

Elektrik için bu yıl ödediğim fark 20
Sigara zam farkı(aylık) 30
Toplam 50

Bu yıl cebimden zamma rağmen çıkan 13

Yani, maaşım 13 tl eksildi. Sen de benim başbakanım olarak bana zam verdiğini ifade ettin 70 milyonun gözünün içine baka baka. Bana göre kocaman bir yalan söyledin Başbakanım. Demek sen de "millet" oldun, ama ben hala "halk"ım.

Sen anlarsın demek istediğimi Başbakanım.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11