“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Aralık 14, 2009

Ak Parti Ne Zaman Kapatılacak?

Sade vatandaş nasıl mantık yürütür?

-Ahmet Türk, okuma alışkanlığı olanlar bilir, iyi bir entelektüeldir. Onun haklılık ve/veya
haksızlığına bakmadan, bir beyaz türk olarak bendeniz asla dilinin rahatsız edici olduğunu
düşünmedim. Kaldı ki, iyi bir okuyucu olarak biliriz kürtlere bizzimkilerin nasıl davranmış
olduğunu. Ve, ben şahsen, bütün kürt kardeşlerimden, adımıza yapılmış bu linçten
dolayı binlerce defa özür dilerim, bir insan olarak. İşte bu minvalde sayın Türk'ü
değerlendirdiğimde, anlıyorum ki, Türk gibi bir insan ancak gerçekten iki halkın birlikte
barışa ulaşmasını talep etmekteydi, her ne kadar henüz acı çekmiş bir kuşak olarak bunu çok
tarafsız dile getirmemiş olsa da. Yani, güvercin kanadı.

-Aysel Tuğluk, ne zaman dinlediysem, kelimelerini hep özenle seçmeye itibar etti. Taleplerini dile
getirirken, çok defa yutkundu, biz beyazları incitmemek adına. Buna birçok defa şahit oldum.

-Emine Ayna konuştuğu dil itibariyle, biz beyaz türklere göre PKK yanlısıydı. Tek cümleyle:
şahin dediğimiz kanat. Dağa çıkmaya ışık yakan, bir taraftan dağı işaret eden bir yaklaşım.

Yani, bizim devlet ne istiyormuş? Bölücülerin, dağı işaret edenlerin kürtlerin liderliğini
yapmasını!

Eh, diyecek pek birşey kalmadı zaten...

Ancak, her ne kadar AK parti taşın altına elini sokup, DTP'yi göz göre göre gelen bu kapatmadan kurtaramadıysa da, yine de hala yapabileceği iyi bir şey var: Kapatılan DTPyi siyasete kazandırmak!

Aksi takdirde, adım adım kapatmaya yaklaşıyor gibime geliyor.

Ergenekoncular işbaşında!

İşte bu da benim gibi emekli bir teyzenin anladıkları.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11