“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Ocak 01, 2010

"Jitem yok!"muşşş

Bir varmış, bir yokmuş, evvel zaman içinde, kalbur saman içinde, deve tellal, pire berber iken...2006 yılının şu haberinde bir jitem varmış.

Ama ısrarla söylenen jitem "YOK"muş.

Aşağıda görünen bordro da yokmuş(adı soyadı bölümünde abdülkadir aygan yazıyor)



Eh, ben daha ne diyeyim?

Kimse kalkıp, benim gibi emekli bir teyzeye askeri yıpratmayalım diklenmelerine soyunmasın. Asker benim evladım, onu ben doğurdum, insan evladına kıyar mı? Ama, bir anne bir çocuğunun kötü huylarından diğer çocuklarının canının yanmasına da göz yumamaz.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11