“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Mayıs 01, 2009

Kendime Konuşmalar 50

Tökezlemeye gör, yıkılmaya gör, bütün devran her an hazırdır karşında. Sen kalamazsın, köklerin koparılırsa.



Ben de köklerimden koparıldım ayaklarım yere basınca. Öncesi... annemin kanatlarıymış sadece!



Herkes türlü elbiseler biçti bana. Hiçbiri ben değildim ki! Ben hep o çaresiz, küçücük kediciktim hayatta. Bembeyaz...Prenses!



Kendi biçtikleri türlü esvapla büyüttüler beni akıllarınca. Hangisi uydu bana, diye baksam: Hiçbiri aslında!



Ama onlar okudular fermanı, her biri kendi hayalince. Bir ben yarattılar benden, bende olmayan, benden öte. Şimdi kim kaldı geriye?



Musalla taşında beklemedeler, az sonra kaldıracaklar benden kalanı da!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11