“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cumartesi, Mayıs 09, 2009

Büyükanıt Paşa Tarihe Gömüldü


Bu memleketin insanları Kenan Evren adından nefret ediyor. Her yerde, zorla isimlendirilmiş okullar ve sokaklar isim değişikliği peşinde. Ne büyük bir yıkım bir insan için daha yaşarken bunlara şahit olmak, değil mi Kenan Evren?


Bu örnek belli ki Büyükanıt Paşa'ya toplumun nabzını verememiş. Keşke çıkmasaydın televizyonlara Büyükanıt paşa. Çünkü bizzat ağzından


"27 Nisan bildirisini ben yazdım"

Berbat bir türkçe ile kaleme alınmış, kafatasçı zihniyeti yansıtan bir bildiri ve bizler de cevabını seçimlerde verdik.


"Anayasa Mahkemesi kararından sonra bildiriyle çok isabetli birşey yaptığımızı düşündük"

Evet, öyle iyi birşey yaptınız ki, bundan sonra Meclis bir kanun hazırlayamaz hale getirildi. Anayasayı böyle katletme hakkını vermedim ben size!


"53 Yıl görev yaptım, derin devleti görmedim, olsaydı görürdüm"

Dedin, sonra da örtülü operasyonlarda bahsettin. Kime karşı? kendi vatandaşına karşı mı? Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu paşam? Bir paşa hukukun dışına çıkılacağını koskoca bir ülkenin önünde itiraf eder mi hiç?


Senin aleyhinde Meclise bilgi veren Emniyet İstihbarat Daire Başkanı'nın, talebin üzerine görevden alındığını belirttin. Ne dediğinin farkında mısın paşa???


Keşke hiç konuşmasaydın Büyükanıt paşa! Öyle eksildin ki bende...



Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11