“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Mart 16, 2008

Bursa Sağlık Müdürlüğü'nün Cevabı

Aşağıda da benim cevabımı bulacaksınız


From:
BSM Tedavi Subesi
Date: 28.02.2008 11:10:06
To:
birsen58@gmail.com
Subject: Çekirge Devlet Hastanesinde görevli doktorlar hakkındaki şikayetiniz


Sayın: Birsen ŞAHİN


İlgi: 12.01.2008 tarihli e.mail yazınız.

Çekirge Devlet Hastanesi’nde Beyin Cerrahi Uzmanı Dr.Muzaffer YILDIZ ve Fizik Tedavi Uzmanı Dr.Tuncel KOCAGİL hakkında Müdürlüğümüze göndermiş olduğunuz şikayet yazınızda bahsi geçen konu hakkında tarafımızca yaptırılan araştırma sonucunda; 25.09.2007 tarihinde Beyin cerrahi Uzmanı Dr.Muzaffer YILDIZ tarafından muayene ve tetkikleriniz yapıldığı, cerrahi girişim düşünülmediği tarafınıza söylenerek tedaviniz düzenlendiği ve Fizik Tedavi polikliniğine müracaat etmeniz önerildiği belirtilmektedir. Daha sonra 08.11.2007 tarihinde 12446 protokol no’su ile Fizik Tedavi 2. Polikliniğinde görevli Dr.Tuncel KOCAGİL’e randevusuz sevkli olarak müracaat ettiğiniz, Beyin Cerrahi Uzmanı Dr.Muzaffer YILDIZ’a muayene olduğunuzu 2 yönlü lumbo saksal grafi çekildiğini MR istediğinizi, ancak doktor tarafından yapılan muayene sonucuna göre Lomber MR incelemesine gerektirecek Patoloji (Nörolojik Defi sit, atrofi, duyu kaybı, kuvvet kaybı, lasegue testi müspetliği gibi) saptanmadığı, ayrıca kardiyak problemleri olduğunu belirttiğiniz için muayene bulgularınız ve lumbo saksal grafikleriniz ile kr.lomber disko pati tanısı teyit edilmiş ve tarafınıza medikal tedavi verildiği ve egzersiz programı ve korrektif önlemler gösterildiği, kardiyak problem olduğundan Fizik Tedavi uygulaması kontrendike olduğunda uygun görülmemiştir. Şeklinde bilgi verilmiştir.
Sonuç olarak, şikayetçi olduğunuz Beyin Cerrahi Uzmanı Dr.Muzaffer YILDIZ ve Fizik Tedavi Uzmanı Dr.Tuncel KOCAGİL’in Çekirge Devlet Hastanesi Başhekimliğince hasta memnuniyetine önem vermeleri konusunda uyarılmıştır. Denilmektedir.
Konu hakkında bilgilerinizi rica ederim. 21.02.2008




Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
Tedavi Hizmetleri Şubesi
Tel-0 224-2330071/1309




Benim Cevabım
Oncelikle cevabiniz icin tesekkur ederim. Ancak, benim vurguladigim noktalar gormezden gelinmis sikayet dilekcemde. Bundan oturu, konunun bir daha arastirilip tarafima dogru bilgi verimesini rica ederim.

1. Ben belfitigina eylul ayinda ve Burhaniye'de yakalandim. Ancak, Burhaniye'deki hekimimin beni
MR icin Balikesir'e yonlendirmesinden oturu Bursa'ya geldim. Zira, orada beni Balikesir'e
goturecek kimsem yoktu ve ben kendi basima bunu yapmaya muhtedir degildim. Muzaffer beye
elimdeki sevki gosterdigimde bana MR gerekmedigini belirtti ve rontgenimi aldirdi. Akabinde
bana ameliyat olmak icin mi kendisine geldigimi sordu; takdir edersiniz ki bendeniz hasta
olarak bunun kararini verecek egitime sahip degilim, bu hekim karari olmali. Ancak, tabii ki
hasta olarak operasyon dusundugum en son sey olur.

2. Muzaffer bey beni herhangi bir birimi sevk etmedi. Ilaclarimi yazip evime gonderdi. Herhangi bir
Muayeneden de gecmedim. Sanirim Muzaffer beye rontgen yeterli oldu.

3. Eylul 25 ile kasim 8 arasinda gordugunuz gibi bir aydan fazla bir sure var. Ben o arada yine
Burhaniye'ye dondum ve Burhaniye'de fizik hekimi tarafindan once ilacla tedaviye alindim ve
Akabinde destekjleyici tedavi uygulanacagi bilgisini aldim.

4. Kasim ayinda biraz daha iyilesip Bursa'daki evime dondum, ama agrilarim devam
ettiginden Fizik hekimi Tuncay beye randevu alarak gittim. Tuncay beye Burhaniye'deki
Doktorlarimin goruslerini aktardim. Tuncay bey beni herhangi bir muayeneden gecirmedi.
Sadece ilac yazdi ve agrilarim gecmedi.

5. Akabinde cekirgedeki (eski Akdogan oteli) Fizik unitesinde Dr Uzeyir Ender MR gerekli
gorunce, MR cekildi ve ben ancak aylar sonra belimde cift fitik oldugunu ogrendim.

6. Butun bu olanlardan sonra Emniyet Rommer Fizik tedavi unitesinde Dr Erkan beye muracaat
Ettim. Hem ilac tedavisi, hem fizik tedavi hem de egzersiz hareketleri gosterildiginden Simdi o
doneme nazaran oldukca iyi durumdayim. En azindan isimi gorecek duruma gelebildim.

Simdi bunlari okuyup, asagidaki yazinizi bir daha degerlendirin bakalim, ben istedigim sonuca
Ulasabilmis miyim? Ben o kanaatte degilim. Bir kez daha konunun gorusulmesini ve tarafima
Bilgi verilmesini Rica Ediyorum.

Birsen Sahin

Bu yazının üzerine olay ciddileşti ve şu yazı geldi.


From: BSM Tedavi Subesi
Date: 13.03.2008 09:53:06
To: birsen58@gmail.com
Subject: Çekirge Devlet Hastanesindeki Doktorlar hakkındaki şikayetiniz


Sayın: Birsen ŞAHİN
Hüdavendiğar Mah. Nazli Cad. Mutlu Apt. 8/7
OSMANGAZİ/BURSA



Çekirge Devlet Hastanesi’nde görev yapan doktorlar hakkında Sağlık İl Müdürlüğümüze göndermiş olduğunuz 28.02.2008 tarihli e.mail yazınızda bahsi geçen konu hakkında, Muhakkik olarak görevlendirilmem nedeniyle, ifade vermek üzere 18.03.2008 günü saat 14.00’de Müdürlüğümüz Tedavi Hizmetleri Şubesine gelmenizi önemle rica ederim.





Dr.Ebru ESEN
Tedavi Hizmetleri Şube Tbb.
Muhakkik

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11