“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Ocak 25, 2008

Satılık Oy

Dilekçeme Gelen Cevap

-------Original Message-------

From:
Hastahakları
Date: 24.01.2008 11:27:52
To:
Birsen Şahin
Subject: YNT: Sikayet

Geçmiş olsun,
Karşılaşmış olduğunuz sıkıntılar için üzgünüz. Umarız bundan sonra bu tür sıkıntılar yaşamazsınız. Söz ettiğiniz problemlerin önlenmesi ve sağlık hizmeti kalitesinin arttırılması için hasta odaklı sağlık hizmeti anlayışıyla bütün devlet hastanelerinde "Hasta Hakları Uygulamaları"nı başlattık. Yazınızda belirttiğiniz gibi aslında 2-3 senedir kesintisiz olarak sağlık çalışanlarına hasta hakları konusunda eğitimler vermekteyiz. Takdir edersiniz ki bu bir kültür işi olduğundan hasta hakları kültürünün yerleşmesi de biraz zaman alıyor. Ama hastalarımızın insan onuruna yakışır şekilde hizmet almaları için bu çalışmalarınız sürecektir. Bu konuda ayrıntılı bilgiyi sağlık hizmeti için başvurduğunuz hastanenin "Hasta Hakları Birimi"nden veya bizim internet adresimizden
http://sbu.saglik.gov.tr/extras/hastahaklari/giris.html alabilirsiniz. Sağlıklı günler dileğiyle...


.................................................................
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Hasta Hakları Şubesi
Tel: 0 312 585 1479
0 312 585 1480

Faks:0 312 585 15 65
0 312 585 15 66

Kimden: Birsen Şahin [mailto:birsen58@gmail.com]Gönderilmiş: Sal 22.01.2008 15:10Kime: HastahaklarıKonu: Sikayet

Yukarıdaki Cevaba Benim Tepkim

Siz benimle alay mı ediyorsunuz?

Saglik Bakanligi Tedavi Hizmetleri olarak butun olanaklar sizlerin elindeyken, beni "gecmis olsun, elimizden bu kadari geliyor" gibi ise yaramayan bir cevapla mi tatmin edeceksiniz? Bu mu hastanin hakkini savunmak? Koskoca Saglik Bakanligina yakisan boyle bir cevap midir?

Dosyamin Saglik Bakanina gonderilmesini saglayacagim, tabii sizin cevabiniz ile birlikte. Ne kadar uzuldugunuzu oraya anlatirsiniz. Zira, ben sizden benim icin uzulmenizi degil, cozum olmanizi arzu ederdim.

Birsen Sahin


Eveeeet, sayın Devletim, şimdi gelen geçen okumalı bu yazışmayı ki, sen de "Devlet için vatandaş" değil, Vatandaş için Devlet" ilkesine biraz yaklaşasın. Gerçi bu yukarıda yazdıklarımın Devlet ile birebir alakası yok, benim başıma gelenler bürokratik işlemler. Buradan da görüyorum ki, bürokrasi birşeylerin değişmesine hala ayak diriyor. Az kaldı az, altı ay daha...

Bu arada ben de Çekirge'de bulunan anlaşmalı Rommer fizik tedavi merkezinde tedavi görmeye başladım, 4 şubat itibariyle de fizik tedavim başlayacak. İyi ki hükümet bu anlaşmalıların yolunu açtı da, bir hasta olarak insan yerine kondum. Birileri çıkıp "sağlık paralı oluyor" diye bağırmıyor mu? Çıldırasım geliyor!!! Yahu, bizde sağlık zaten paralıydı, muayenehaneye giderdik, sonra sigortaya uğrardık ve ilaçlarımız yazılır, tetkiklerimiz yapılırdı. Ben çalıştığım sürece hep böyle muayene oldum. Şu anda da muayenehaneye gitmediğim için almam gereken fizik tedavi desteğini alamadım. Anlaşmalı polikliniğe gidince hekim tereddütsüz, derhal destekleyici tedavi olarak fizik tedavi uygulaması başlattı. Sorun nerede? Hükümetlerimizin hiç bir devlet memuruna tanımadığı bir hak, devlet memuru olan hekimlerin, aynı zamanda kendi muayenehaneleri de olmasında. Diğer memurların var mıydı bu hakkı? Yooook!!! Eeee, ne iştir bu? Yani, birileri bize bunu özellikle yaptı. Sonra da kalkmış benden oy istiyor. Ne adına "Cumhuriyet elden gidiyor" adına. Nereye gidiyor Cumhuriyet? Biz hala Cumhuriyet taraftarı ve laik düzende yaşamak isteyen vatandaşlarız. Oylarınız nereye gidiyor biliyor musunuz ey eski solcular ama şimdiki diktatörler, sizin oylarınızı biz artık sağlık sistemine sattık, sizin oylarınızı biz artık, bir ülkenin bütün vatandaşlarının eşit sağlık, eğitim hakkı alabileceği bir düzene sattık!.... Bunca zaman siz bizi çıkarlarınıza sattınız gelmiş geçmiş bütün partiler, ama artık biz sizi satıyoruz...Haberiniz olsun : ) dedim. Çıkarın artık başlarınız kumdan da, merak içinde kumda debelenmeyin nerede bu oylar, salak mı bu insanlar diye... Yooook, biz hiç mi hiç salak değiliz. Yıllarca sabrettik, belki birgün düzelirsiniz diye, anladık ki sizin düzeleceğiniz yok, anladık ki siz bir kısım zümre kendinizi asli vatandaş, bizim gibileri de teba gördünüz ve bunu gönüllü değiştirmeyeceksiniz, işte bizim ana-babalarımız da bizim iyi eğitim almamız için elinden geleni yaptı ya, biz artık sizlerin bizim ana-babalarımıza, nine-dedelerimize attığınız kazığın öcünü böyle alıyoruz.


Oyunuzu geri mi istiyorsunuz? Zira biz hala sol görüşlü vatandaşlarız. haydi, buyurun, meydan sizin, her insanın yaşam, sağlık, spor, eğitim, barınma, beslenme hakkına sahip çıkın, buyurun, hodri meydan... Bakın o zaman o oylar nasıl yön değiştirir!!!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11