“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Şubat 26, 2009

Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne Duyurulur

Ahmet Türk'ün Kürtçe konuşmasını destekliyorum.

Sayın Ahmet Türk,

TRT Kürtçe yayın yapmaya başladığında bir sabote etmediğin kaldı, bundan hiç hoşlanmadın. Senin bu tavrını hiç mi hiç onaylamadım. Bu konuda samimi bulmadım, bulmuyorum. Bugünkü tavrını da senin dilin adına destekliyorum, yoksa yaptığını bugüne denk getirdiğin için onaylamıyorum. Keşke daha önce yapsaydın. Ama galiba sen bu hareketi yapmadan önce kapalı kapılar ardında Devlet Bahçeli ile bir elsıkıştın. Çünkü yaptığın en çok ikinizin işine geldi, halkın değil! Baksana, sen kürt kardeşlerimi fişekliyorusun; sayın Bahçeli de Türk kardeşlerimi fişekliyor.

Bense Kürt olmayan "Türk" bir vatandaş olarak, Kürt kardeşlerime bu hizmetin götürülmesini ayakta alkışladım. Sonuna kadar da destekleyeceğim ve ülkemde bulunan ve farklı dilleri olan vatandaşlarımızın dillerinin kaybolmaması adına, kullanılmakta olan dillerin tamamında böyle yayın yapılmasını istiyorum.

Keşke bütün isyanlarını bizleri de mitinglere davet ederek, ergin olamamış küçük çocuklara karşı yürütülen "terörist olma" linci kampanyasında kullansan ve Başbakanın yüzüne vursak, kendisinin 2006da çıkarttığı o kanundan ötürü henüz çocuk olanların terörden yargılanıp, onlarca yıl ceza aldıklarını ve Davos'unu yüzüne çarpsak Başbakanın hep birlikte. İşte o zaman inanacağım samimiyetine Ahmet Türk! Haydi gel, bekliyorum, ben Türk kardeşin olarak buralarda böyle bir miting organize etmeni istiyorum.

Ama, anadilini her ne şartta olursa olsun, hangi zemin ve zamanda olursa olsun, hele de özellikle T.B.M.M.'de konuşabilmeni özellikle destekliyorum ve sonuna kadar ardındayım. Seni daha iyi anlayabilmek için ben de öğrenmek isterim.

+

Neden başlığı T.B.M.M.'ne hitaben koyduğum konusuna gelince;

Ey Vekiller! Bakın, adıyla müsemma, vekiller diyorum, yani asil olan benim. Oraya bizleri vekaleten gönderildiniz. Sayın Türk de kendine oy veren vatandaşları tarafından vekaleten gönderildi. Bu adamın kendine oy veren vatandaşların dilini kullanmasından daha doğal ne ola ki?

Ha, bu Anayasa'ya aykırıymış! Bana ne kardeşim, işiniz ne? O zaman Babayasa yapın! Bizlere silah zoruyla oylatılan bir Anayasa bizim değildir. Neden halka uyumlu bir Anayasa yok? Bunu 550 adam/kadın nasıl izah edebileceksiniz?

+

Ey AKP, şimdi de sana sesleneyim! Sen kapatılma tehlikesi yaşadığın günlerde, bendeniz seni orada tutmak için bu memlekette kazan kaldırdım vatandaş olarak. Ama, sen kendini kurtarınca, DTP hakkında kapatma davası konusunda kolaylaştırıcı birşey yapmamaktasın. Bana hiç, biz de hukukun sonucunu bekledik deme, çünkü bu halkın gözü kararmıştı, seni kapatmış olsalardı, bu kez halk gerçekten çığırından çıkacaktı. Oy vermemiş olsam da, aynı haklara DTP de sahip, ancak onu T:B.M.M.'ne taşıyanlar bu memleketin zencileri olduğu için bizim kadar kazan kaldıramazlar. Biz Türkler Kürt kardeşlerimize neler yapıldığını, nasıl sindirildiklerini çok iyi biliyoruz.

Bu memlekette temsili adalet olmak zorunda; olmadıkça bu toplumu kopartıyor, parçalıyorsunuz ve buna hiçbirinizin hakkı yok! Hepinize yazıklar olsun! Temsili adalet olmaması adına AKPsi, CHPsi, MHPsi ne güzel anlaşıyorsunuz!

PKK'yı onaylamıyoruz, onu terörist kabul ediyoruz, ama kaz da değiliz, PKK olmasaydı, bugün bu kardeşlerimiz hangi haklarına kavuşabilirlerdi?

Ve, unutmayın ki, biz halk olarak, o kardeşlerimizin de bizler kadar vatandaş olabildiği güne kadar onlara her türlü desteğimizi sürdüreceğiz!

CHP ve MHP size söyleyecek sözüm bile yok!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11