“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Şubat 19, 2009

Ben O Adamı Sevdim...

Sen büyük bir kadındın. İdamla yargılanan bir adamın arkasında durabilmeyi başarmış, kadınların yüzakı bir insandın. Yassıada'da sana tavır alanların tümünün yüzüne, yaptığının ahlakiliğini konunun dışında tutarak, sadece ve sadece "Ben o adamı sevdim..." diyebilmiş bir kadınsın. Yaptıklarının hesabını dimdik ayakta verebilmiş bir kadın oldun. Menderes seni uzun bir süre bekledi.



Güle güle Ayhan Aydan ve ışık içinde uyu...ve buram buram aşk koksun kavuşman!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11