“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Şubat 18, 2009

Şark Kurnazlığı

Bir gün Yeşil Vergi Dairesinde sıramı beklerken, ben yaşlarda bir köylü, sırayı yarıp önüme geçti ve memura ulaştı işini halletmek üzere. Hakkımın yenmesini içime sindiremediğim için ikaz ettim. Bana dönüp "kusura bakma, biz köylüyüz, bilmiyoruz" diye geçiştirmek istedi konuyu ama müsaade etmedim. Ben de kendisine dönüp, "bana bak seni çarıklı erkan-ı harp, ben bu külleri yutmam, geç sırana" deyip adamı yeniden sırasına yönlendirdim.

Şimdi bakıyorum koskoca(?) CHP de aynı şark kurnazlığına soyunuyor. Bizi de salak zannediyor.



Ey CHP, iki dönem öncesine kadar sana verdiğim bütün oylar haram olsun, bana sol gösterip sağ vurduğun her seçimin altında kalasın inşallah!



-Yeni Anayasa yapalım : OLMAAAAZZZZZ

-Yeni seçim kanunu : Hemen AKP'yle aynı arabaya binersin

-Dokunulmazlık : Sadece milletvekillerininki kalksın, zinhar devlet memurlarınınki

kalkmasın. Ne yaparsınız sonra? Ya bütün halk mahkemelere

hücum eder ve hak aramaya kalkarsa? (arayacaklardan biri de bendenizim)

Hiç birinizde iş yok! Ancak, Ergenekon avukatı Baykal'ın kazanmaması ve son zamanlarda halkımın %65 AB desteği adına mecburen AKP'ye vereceğim. Kendime söz vermiştim gelecek ilk seçimlerde kürt kardeşlerimin partisine oy verecektim. Ancak, DTP Türkiye'nin partisi gibi davranamıyor. Onun da kendi Ergenekonunu deşmesi lazım benim oyumu alabilmesi için. Umutluyum. Bugün olmasa, yarın Kürt kardeşlerim bunu başaracak. Ve, bendeniz de Türk kardeşleri olarak memnuniyetle onlara oyumu vereceğim.

Keşke gerçekten "halka hizmet" edeceğine tam inanabildiğim bir parti olabilseydi. Bu seçimler öyle kıran kırana geçiyor ki, birbirlerine öyle belden aşağı vuruyorlar ki, bu kadar pisliği bana hizmet adına yaptıkları hiç inandırıcı olamıyor.

Bursa'dan Sena Kaleli'ye gelince; bana göre Bursa Terminali yönetimi Bursa'nın yüzkarasıdır. Böyle bir yöneticiye benden oy çıkmaz. Sena Kaleli benim gibi insanların taleplerini hiç dikkate almadı: Diğer büyükşehirlerde terminalden merkeze servis olmasına rağmen bizim boykoop bu fikirle zerre kadar ilgilenmedi. Şehrin dışındaki bir terminalden geceyarısından sonra sadece taksi tutarak evinize giderseniz, bu bir tuzaktır, bu açgözlülüktür. Dahası var ama burada bırakayım artık...

Haydi başka kapıya : ))))

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11