“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Şubat 04, 2009

CHP Nereye???

Cumhuriyet Savcı/sı/ları uyuyor mu?

CHP hakkında Kapatma Davası açılacak mı?



CHP Gerek çarşaf ve gerekse her mahalleye Kur'an kursu açılması talebiyle Kapatma Davasını ve "Laiklik Karşıtı Odak" olmayı gerektiren bir duruş sergilemiyor mu?



Eğer bütün bunlar CHP için geçerli değilse, biz 2008 yılını neden kaybettik? Belki siyasilerin/bürokratların umurunda olmayabilir ama ben vatandaşım ve vatandaş olarak benim bir yıl kaybetmem demek, dünyadan bir yıl geri kalmam demektir.



Bu arada, AKP'nin yerinde olsam, ödediğim cezanın iadesini talep ederim.



Eğer bütün bunlar subaşlarını tutan devlerin oyunu ise, o zaman da vatandaş olarak beni "salak" yerine koyan Başsavcı Abdurrahman Yalçınkaya ve Anayasa Mahkemesi'nden davacıyım. Ve, derhal bir "Babayasa Mahkemesi" istiyorum. "Babayasa Mahkemesi" de olsun ve bu Mahkemede sade vatandaşın ağırlığı yüzde elli olsun ki, ben de "hak" aranabileceği ve bunun uygulanabileceği husunda tereddütsüz inanç sahibi olayım.



Herşeye rağmen, CHP'nin bugünkü açılımını ölçüyü aşmamak kaydıyla destekliyorum ve önümüzdeki dönemde kadınlara uygulanan türban zulmünde halkın tarafı olmaya davet ediyorum. Kızlarla aynı düşünceyi paylaşan erkek çocuklar/gençler eğitim alma hakkından faydalanırken ve kızlarımızı avazı çıktığı kadar destekleyebilirken, kızlara bu yasağın getirilmesi ne vicdanıma uyuyor, ne haklı buluyorum; bunu kadın hakları sorunu olarak görüyorum. Onun için, CHP eğer iktidara alternatif olmak istiyorsa, AKP'nin kemik kitlesine değil, benim gibi liboşlara kulak versin, derim. AK Partiyi iktidara taşıyan kendi kemik kitlesi değil, bizleriz. Ancak, beni ikna etmek zordur, CHP'nin seçim üzeri bu atağını ikna edici bulmadığım gibi, hala türban hususunda halkına karşı taraf olduğuna inanıyorum.



CHP birilerine hesap soracağına bana projesini anlatsın ve vereceği sözlerle kendisini bağlasın. Ben onun AK Partiye karşı verdiği savaşı sadece hasetlik ve "düşman halk" çerçevesinde algılıyorum. Çünkü beni hiç ilgilendirmeyen bir yol izliyor. Bana ne vaadediyor? Bunu açıklasın.

Kızların türban sorununu nasıl çözecek?

Kürt meselesine bakışı nedir? Nasıl bir yol izleyecek?

Ergenekon avukatlığı, çıkan bütün silah ve mühimmata rağmen devam edecek mi?

Faili meçhuller yine faili meçhul olarak kalacak mı? Yoksa, bütün faili meçhulleri aydınlatıp, ikiye bölünmüş memleketimi temiz ve bütün bir ülke olarak geleceğe taşıyabilecek mi?

Vergi toplamayı nasıl becerecek?

Devlet memuru olan hekimlerin bunca yıl aynı zamanda muayenehane sahibi olmasının geçmişe dönük izahını hangi akılcı açıklamayla temellendirecek? Bu konuda hiçbir hükümete karşı söylenmiş bir sözü olmadığını nasıl açıklayacak?

Benim dünyadan öğrendiğim sol ile CHP'nin hiçbir benzerliği olmadığından, kendisinin bugüne kadar izlediği politikanın ne olduğunun hesabını nasıl verecek?

Evet CHP, ya halkın çocuklarına çok iyi eğitim vermek adına her türlü sıkıntıya katlanıp, dişinden tırnağından arttırıp, entellektüel evlatlar yetiştirdiğine ve bu evlatların da bugün ortalama ellili yaşlarda olduklarına ve böyle insanların birkaç dil bilmek sayesinde dünyayı gözden kaçırmadıklarına ikna olur ve bizleri "halk" yerine koyarsın, ya da bizi hala koyun zannedecek kadar kör olmayı sürdürür ve mevcut oylarının bir kısmını da zaman içerisinde DTP'ye elinle hediye edersin.

Seçim senin! Hodri meydan...

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11