“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Şubat 20, 2009

GenelKurmay'a Ne Oluyor?

"Ben askerimi kışlasında severim". Bu cümleyi benden ilk duyan İlhan Parseker'dir ve ben bu cümlemi 10-15 gün sonra aynısıyla Çiller'in ağzından duydum. Anladım ki, sarfettiğim sözler gerçekten bir slogona uygundu.



Bugün hala aynı görüşteyim. Benim torunumun okulda "ermeni düşmanı", "kürt düşmanı" vs olarak yetişmesini istemiyorum. Hiçbir toplumu kendisine otomatik düşman olarak görmesini istemiyorum. O kendi hayatını yaşamalı ve kendi doğrularını, eğrilerini kendisi belirlemeli. Onun hiçbir düşmanı yok, çünkü çocuk o. Kürt çocuğu gibi, Filistin çocuğu gibi, Darfur çocuğu gibi, Irak çocuğu gibi...BİR ÇOCUK.



Genel Kurmay hangi yetkiyle okullarda küçücük çocukların beyinlerini yıkamak üzere "Sarı gelin" adlı belgeseli hazırlattı? Genelkurmay verecekti de eğitimi, biz neden Milli Eğitim bakanlığı kurduk? Ben çocuğumun büyükannesi olarak kimsenin yavrumu bu pre-düşmanlıkla yönlendirmesini istemediğim gibi "HERKES KENDİ İŞİNE" diyorum ve bu olayı benim Genelkurmayıma ve Milli Eğitim Bakanıma yakıştıramıyorum. Derhal benden özür dilenmeli!
Minicik çocuğum dülmanlıkla bilenmemeli. Buna hiçbirinizin hakkı YOK!!! Bu memleket sizin değil, bizim. Biz kiminize vekalet verdik, kiminize de memleketi savaş zamanı dış düşmanlardan korumak üzere evlat verdik. Bizim efendimiz değilsiniz; dengemizi bozmayınız!!!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11