“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Mayıs 13, 2008

Kendime Konuşmalar 35


Bir ses ver, duyayım bütün azınlıkları ve kaybolayım bir bütünün içinde, sarhoş olsun bütün çocuklarım.

Mest olurum divanına durduğumda/Ah! Bir bilseler, geride bıraktıklarının ancak kendi aymazlıkları olduğunu, boşu boşuna keserler miydi başlarını? Kaçıracak bir şey yok aslında, öyle zannedilir, birkaç adım gidilir sadece; ama, önünde sonunda gerçek yapışır yakalarına…

Boynunuz eğri kalır geldiğim yere vardığınızda, orada ne sen varsın, ne ben/hepsi ben, hepsi biz aslında. Ama zordur ya bugünden görmek/yine de bir avuç umut taşısam size, geri çevirmeseniz kırık dökük de olsa ulaştırdıklarımı ve ben bütün tüylerimi dağıtsam yeryüzüne.

Bir gün gelir inersiniz çıktığınız merdivenleri bir bir…Kah tökezlersiniz yarı yolda, kah bir yerlerinizi kırarsınız. Oysa kırıp dökmeden kolunuzu kanadınızı geldiğiniz yere, toprağa dönmeyi başarsanız ya!

Elleriniz kan toplamak, dudaklarınız çürümek zorunda mı sanki?

Gün gelecek silinecek bütün yazılar, yok olacak bütün değerler, bir bakacaksın bir sen kalmışsın geriye, bir de ben ve hepsi “biz”miş aslında…

Birsen Şahin

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11