“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Nisan 04, 2007

Boynunda Üç Kuş Ağladı...


Bir tek, tek bir kez yaşadım o muhteşem gerçeği bir adamda/tek bir kez sevildi gölgem ve bastığım her toprak parçası, her ayakizim; ellerim tek bir kez o kadar titredi, ayaklarım tek bir kez yerden kesildi/ay sardı beni…

Bana seçim sundun/kestim parmaklarını…”Ama o sana kıyacak” dedin, “Kıyar”, dedim/elinde tapusu. Ben seni özgür bıraktım/kanatların kırıldı. Dönemedin aşka, boynunda üç kuş ağladı…

Bedelini ödedin/yüzün yarısı. Her bedel ödenir bir gün, geride aşktır kalan/hiç yaşlanmaz!


Birsen Şahin

4 Nisan 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11