“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Şubat 18, 2010

Sayın Kazan, Unuttunuz mu?

İstanbul - Eski İstanbul Barosu Başkanı avukat Turgut Kazan, yaptığı yazılı açıklamada, İstanbul Barosu'nun, Dink duruşmasını izlemek üzere 5 Fransız avukatın İstanbul'a geleceğini bildiren ve kendilerine ilgi gösterilmesini isteyen Paris Barosu Başkanı'nın mektubuna ''Çağ dışı, akıl dışı ve inanılmaz'' bir yanıt verdiğini savundu.

İstanbul Barosu Başkanı Muammer Aydın'ın, Türkiye'de yargının bağımsız olduğunu öne çıkarıp böyle bir izlemenin ''Tavsiye/telkin'' ve ''İçişlerine müdahale'' niteliği taşıdığını belirttiğini hatırlatan Kazan, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
''Ben 8 yıl İstanbul Barosu Başkanlığı yapmış bir avukat olarak bu yanıttan utanç duyduğumu açıklamayı görev sayıyorum. Özellikle Türkiye'de yargının bağımsız olduğu yalanını kabul etmiyorum, ayıplıyorum. Ve duruşmayı izlemeyi 'içişlerine müdahale' sayma ilkesini reddediyorum. Gösterilen tutum nedeniyle Paris Barosu Başkanı'ndan ve Paris Barosu üyesi 5 meslektaşımızdan özür dileyerek, İstanbul Barosu'nu kınıyorum.''

21 Nisan 2009

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11