“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Mart 01, 2009

Ordu Kışlaya!!!

Yıllar önce sarfettim ben bu cümleyi. O zamanlar "Ben ordumu kışlasında severim" demiş ve o Çiller'in yerinde olsam Genel Kurmay Başkanını derhal emekli eedeceğimi düşünmüştüm. Ben elli yaşımı geçtim, hala bu memlekette bir Başbakan kendisine muhtıra vermeye kalkan bir apoletliyi, bir atanmışı emekli edemiyor. Geçen yıl da Büyükanıt paşaya, "elimde yetki olsa, seni derhal emekli ederim" diye seslenmiştim bu blogdan.

Asker orada vatanı korumak adına var. Ben oğlumu ölüme gönderdiğim için, gözü kapalı savaşacak nefere sahip. Üstelik ben ona vatanı korumak adına boğazımdan kesip para akıttığım için elinde silah ve mühimmat var.

Hiçbir askere hakkımı helal etmiyorum, eline verdiğimiz silahı oğullarımıza verip, bize çevirdikleri zaman. Bu uğurda gözüm döndü! Ölürüm de müsaade etmem. Neyim kaldı geriye? Zaten elli yaşımı geçmişim, belim, bacağım doğru dürüst tutmuyor; daha neyimi alacaksınız? Siz bu memleketi her silah zoruyla iktidarınızda hırsızlara peşkeş çekmeseydiniz, ben bugün daha sağlıklı olmaz mıydım???

Başbuğ paşa, bu sana ilk selenişim. Bu halk kaz değil. Biz biliyoruz ki, tıpkı bürokraside olduğu gibi sana emanet ettiklerimiz arasında da ikilik var. Eğer bu vatanı temsil eden 70 milyonluk kitleye bir zarar gelirse, eğer gelişmişlikten bir an ayrılırsan, eğer bu halkın oy verdiği vekillerine hizmet etmezsen, sana da hakkımı helal etmiyorum!

Başbakan, sen de duy! Asker Milli Savunma Bakanlığına bağlanmak ve ona amade olmak zorunda. Askeri siyasetten uzak tut, yoksa sana da hakkımı helal etmem.

Ergenekon kapsamında tutuklanan apoletli zevatın birer birer hastalanıp tüymeleri hakkında hiç iyi şeyler düşünmüyorum. Yahu, bizim paşalarımız bu kadar mı çürük adamlardan oluşuyordu??? Bunu nasıl cevaplayacaksın bir Başbakan olarak? Bak, bütün siviller turp gibi maaşallah!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11