“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cumartesi, Haziran 21, 2008

Darbeye Karşı Toplum

Askerimiz, "Onaylanmış böyle bir planın kayıtlarda olmadığı" ile kendisini savunmuş. Eh, pes yani, böyle gerçeklerin bir de belgesi/onayı mı olacaktı komutanlar? Sanki MİT'in bir takım bilgileri aktarırken, düz beyaz kağıda yazdığını bilmiyor muyuz?

Yeter artık bizi aptal yerine koymaya çalışmanız. Siz bizim içimizden geliyorsunuz. Birbirimizi tanımamak gibi bir durum yok. Yettiniz artık!!!

Silah belde siyaset yapılmaz beyler! Kendinize gelin!

Ben para vereceğim, kendi boğazımdan keseceğim, evladımın boğazından, eğitiminden, gelişiminden keseceğim, senin eline silah vereceğim beni düşmandan koruyasın diye; sen sınırlarımı korumayı kime havale edip, o silahı bana doğrultacaksın???

Bak askerim, bu halk askerini çok sever; vatanı, askeri uğruna canını dişine takar, seni el/baş üstünde taşır; ancak, bu halk evladını sana emanet edip, o evlada anasına/basına cephe oluşturmana izin vermez.

Çekin elinizi Meclisten! Çekin silahlarınızı gözümüzün önünden. Yetti artık! Bizi ana/babalarımız mı zannettiniz?

Ben Başbakan olsaydım, derhal mevcut Anayasa Mahkemesini, güvenilirliğini yitirmişliğinden ötürü emekli eder, yeni bir sistemle bir Yüksek Mahkeme oluştururdum, her bir üyesi iki yılda bir değişmek üzere.

Ayrıca, Paksüt'ü meslekten men eder, diplomasını da iptal ederdim. Bu kadar netameli bir ortamda, bu görüşmeler iyi niyetle yapılmış olsalar dahi, toplum huzurunu bozmakta. Hiçbirinizi bu toplumun huzurunu bozmaya hakkı yok!

Sizlere gelince Genel Kurmay, topunuzu emekli ederdim, güvenilirliklerinizi yitirdiğiniz ve siyasi ortama müdahele ettiğiniz için.

27 Nisanı unutmadım, unutmayacağım. Sizlere de hakkımı helal etmiyorum.

Yerini bil, seviyeni koru; gerçekten gözümüzün bebeğisin. Ama sınırlarını aşmaya alışmıştın ya, yettin artık! Git, sana verdiğimiz görevi ifa et. İkide bir tepeme dikilip, bana ne yapacağımı öğretme. Ben salak değilim, haddini bil! Seni beni yönetmekle görevlendirinceye kadar -ki, bu ancak rejim değişikliği teşebbüsü olur- kışlanda bekle!

Son sözüm : ASKER KIŞLASINA!!!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11