“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Haziran 17, 2008

Nuray Canan Bezirgan'a Destek




Senin düşmanın değilim. Seninle aynı toprak parçasının vatandaşıyım ve ortak müşterekler bulup, yaşamak zorundayım.
Seni destekliyorum kızım. Atatürk'ü sevmeme özgürlüğün var. Humeyni'yi seviyorsan da bu beni ilgilendirmiyor. İnsanların kimi sevip, kimi sevmeyeceği Devletin evvanterinde kayıtlı olamayacağı gibi, kimsenin senin duygularına da tahakkümde bulunmaya hakkı yoktur. Senin gibi görünmüyorum, hatta oldukça farklıyım. Ancak, biliyorum ki, senin bireysel haklarını korumak benim görevim, tıpkı benim bireysel haklarımı korumak da senin görevin olduğu gibi.

Ayrıca, dövülerek çocuğunu düşürmüş olman, bizim adımıza utanç verici ve yapanları kınıyorum.

Etiketler:

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Birsen Hanım desteğiniz için teşekkür ederiz. Sizlerin sayısının az olmadığını farkettik bu olay ile. Aykırı düşünmemize karşın bir arada yaşayabileceğimize olan inancım tam. Nuray Canan Bezirgan
nuray-canan@hotmail.com

Haziran 23, 2008 10:22 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11